Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reflecties van je mind

+3
Kusum
Ronny
Nesh_d
7 plaatsers

Ga naar beneden

reflecties van je mind Empty reflecties van je mind

Bericht van Nesh_d zo okt 21, 2007 2:15 am

Een vraag:

Is het niet zo dat mensen hier een topic over liefde en relaties openen, graag een mening over hun eigen relatie wil weten?

Ik ben getrouwd. Ik heb mijn ups en downs. Die heeft ieder mens. Ashmit, sorry dat ik besta. Ik weet dat je elke topic van mij leest. Ik had met je afgesproken dat ik hier niet mee zou komen, maar door dat mailtje.

Dus zie mijn vraag weer. Ik merk dat mensen hier meningen over anderen willen weten wat gaande is in hun eigen relatie. Of anders gezegd, dingen die ze in hun eigen relatie tegen komen, ter sprake brengen om zo te kijken of hun eigen relatie algemeen is.
Nesh_d
Nesh_d

Man
Aantal berichten : 129
Leeftijd : 32
Location : Rotterdam-Zuid
Points : 0
Registration date : 30-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

reflecties van je mind Empty Re: reflecties van je mind

Bericht van Ronny zo okt 21, 2007 10:42 am

Je weet wat ze zeggen: Gedeelde smart is halve smart.

Ronny

Man
Aantal berichten : 244
Leeftijd : 40
Location : Lelystad
Points : 0
Registration date : 27-09-07

http://www.hjponline.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

reflecties van je mind Empty Re: reflecties van je mind

Bericht van Kusum zo okt 21, 2007 2:28 pm

Nesh_d op een forum wisselen mensen hun mening
We leren iets goeds en kunnen iets goeds meegeven
aan een ander.Je opent hier een topic om te ervaren
hoe je veranderingen kan brengen in je realtie/leven.
Goeie voorbeelden kan je meenemen en wat slecht
voor je is kan je gewoon achter laten.
Dat is mijn mening dan.
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

reflecties van je mind Empty Re: reflecties van je mind

Bericht van $H@KTI zo okt 21, 2007 4:30 pm

Nesh_d schreef:Een vraag:

Is het niet zo dat mensen hier een topic over liefde en relaties openen, graag een mening over hun eigen relatie wil weten?

Ik ben getrouwd. Ik heb mijn ups en downs. Die heeft ieder mens. Ashmit, sorry dat ik besta. Ik weet dat je elke topic van mij leest. Ik had met je afgesproken dat ik hier niet mee zou komen, maar door dat mailtje.

Dus zie mijn vraag weer. Ik merk dat mensen hier meningen over anderen willen weten wat gaande is in hun eigen relatie. Of anders gezegd, dingen die ze in hun eigen relatie tegen komen, ter sprake brengen om zo te kijken of hun eigen relatie algemeen is.
Dat kan so zijn,maar het kan ook so zijn dat een van de members de situatie ook heeft meegemaakt en hierbij zijn/haar ervaring uitwisselt om te zorgen dat men op een lijn zit en beetje steun en hulp verleend om so goed mogelijk te handelen!!!
Het forum is er immers voor om te discussieren of niet???
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 39
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

reflecties van je mind Empty Re: reflecties van je mind

Bericht van Misz S do aug 21, 2008 9:02 pm

Het kan zo zijn..dat mensen bepaalde steun zoeken of onderbouwing op gebied van eigen handelen..en zo net dat extra beetje zelfvertrouwen krijgen..

Maar je kan het ook zo zien..dat mensen soms onzeker zijn over bepaalde issues..en hier graag wat meer over zouden willen weten en niet gauw een plek weten of een persoon weten om erover te praten..dus starten ze een topic op een forum..in dit geval op sairam..vanuit het feit dat ze anoniem en op afstand veilig erover kunnen praten..
In zo een geval kan het opluchten en ook een gevoel geven van ik kan er over praten..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

reflecties van je mind Empty Re: reflecties van je mind

Bericht van Sima wo sep 03, 2008 1:02 pm

Er zijn geen standaard handleidingen hoe om te gaan in verschillende soorten relaties. De mens is van diep van binnen een controle-freak en wil de dingen op de meest goede manier doen. En dan ga je toch gewoon rondkijken hoe de rest het doet? Dus ja, het antwoord op je vraag is wederom bevestigend.

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reflecties van je mind Empty Re: reflecties van je mind

Bericht van Ashmit do sep 25, 2008 9:02 pm

Ik vind het wel prettig om hier redelijk anoniem mijn meningen te uiten en ook over privé zaken te reflecteren. Ik zie het toch ook hier als een denktank. Soms zie je een issue door iemand anders zijn ogen totaal anders en zie je daarmee ook nieuwe (andere) mogelijkheden.
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

reflecties van je mind Empty Re: reflecties van je mind

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum