Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leven als vrijgezel.

+12
Aryan
BG
Sureena
Chaandni
Daisy_1029
$H@KTI
Shivaniee
rani_1983
Nesh_d
Ashmit
laidiej-j
Kusum
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Misz S za jul 26, 2008 4:28 pm

Ik ben vrijgezel..en vind het wel prettig zo..zo af en toe mis ik wel een speciaal iemand in me leven..maar dat wordt grotendeels wel weer opgevangen doordat ik een en paar beste vrienden heb en enkele anderen waar ik gewoon terecht kan..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Sima ma jul 28, 2008 2:04 pm

Het leven als vrijgezel bevalt me prima. Ik hoef me bij niemand te verantwoorden. En ik kan doen en laten wat ik wil. Het mooiste is de vrije blik die ik heb naar de wereld toe. Ik kan een gesprek met iedereen aanknopen, zonder dat er iets achter gezocht moet worden. Mijn wereld groeit elke dag steeds meer en ik zelf ook. Want je leert bouwen op jezelf en je eigen krachten en talenten ontdekken.
Natuurlijk mis ik warmte en genegenheid, maar als je dat al jaren niet meer hebt gehad en zoals ik alleen maar negatieve relaties hebt gehad, wordt het steeds minder belangrijk. Very Happy

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Misz S ma jul 28, 2008 4:53 pm

Sima schreef:Het leven als vrijgezel bevalt me prima. Ik hoef me bij niemand te verantwoorden. En ik kan doen en laten wat ik wil. Het mooiste is de vrije blik die ik heb naar de wereld toe. Ik kan een gesprek met iedereen aanknopen, zonder dat er iets achter gezocht moet worden. Mijn wereld groeit elke dag steeds meer en ik zelf ook. Want je leert bouwen op jezelf en je eigen krachten en talenten ontdekken.
Natuurlijk mis ik warmte en genegenheid, maar als je dat al jaren niet meer hebt gehad en zoals ik alleen maar negatieve relaties hebt gehad, wordt het steeds minder belangrijk. Very Happy
Je geeft aan dat je negatieve relaties hebt gehad..dus ik kan me je visie voorstellen die je hier geeft..
Maar als je een relatie hebt..dan zou je die dingen in principe ook kunnen doen..je niet voor alles hoeven te verantwoorden..een gesprek aanknopen met wie je maar wilt..

Dit wordt pas een probleem in een relatie..als er jaloezie komt opspelen bij de partner of dat het niet past in de beeldvorming van iemand die hij/zij heeft over een relatie..
Maar dit kan je oplossen door duidelijk te communiceren naar elkaar toe..en zo elkaar te leren vertrouwen..

Dat is mijn beeld van een goede relatie..dat je elkaar ook gewoon je eigen ding laat doen..kijk natuurlijk veranderen er wel enkele dingen..dat is vanzelf sprekend..maar een relatie zou geen beperking moeten opleggen in principe in je doen en laten..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Sima ma jul 28, 2008 6:48 pm

Misz S schreef:
Sima schreef:Het leven als vrijgezel bevalt me prima. Ik hoef me bij niemand te verantwoorden. En ik kan doen en laten wat ik wil. Het mooiste is de vrije blik die ik heb naar de wereld toe. Ik kan een gesprek met iedereen aanknopen, zonder dat er iets achter gezocht moet worden. Mijn wereld groeit elke dag steeds meer en ik zelf ook. Want je leert bouwen op jezelf en je eigen krachten en talenten ontdekken.
Natuurlijk mis ik warmte en genegenheid, maar als je dat al jaren niet meer hebt gehad en zoals ik alleen maar negatieve relaties hebt gehad, wordt het steeds minder belangrijk. Very Happy
Je geeft aan dat je negatieve relaties hebt gehad..dus ik kan me je visie voorstellen die je hier geeft..
Maar als je een relatie hebt..dan zou je die dingen in principe ook kunnen doen..je niet voor alles hoeven te verantwoorden..een gesprek aanknopen met wie je maar wilt..

Dit wordt pas een probleem in een relatie..als er jaloezie komt opspelen bij de partner of dat het niet past in de beeldvorming van iemand die hij/zij heeft over een relatie..
Maar dit kan je oplossen door duidelijk te communiceren naar elkaar toe..en zo elkaar te leren vertrouwen..

Dat is mijn beeld van een goede relatie..dat je elkaar ook gewoon je eigen ding laat doen..kijk natuurlijk veranderen er wel enkele dingen..dat is vanzelf sprekend..maar een relatie zou geen beperking moeten opleggen in principe in je doen en laten..

Ik ben het helemaal met je eens hoor! Zoals je het boven beschrijft, hoort het ook te zijn. Ik ben getrouwd geweest met een echte koelie uit Suriname, die van "jouw recht is het aanrecht". Ik heb het niet anders gekend.
En het kan inderdaad wat je zegt, ik ben alleen bang dat ik degene ben die hier geschaadt is en ik zal me niet meer open kunnen stellen voor iemand om een liefdesrelatie aan te gaan. Dus geniet ik ervan op mijn eigen manier...

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Misz S ma jul 28, 2008 9:27 pm

Sima schreef:Ik ben het helemaal met je eens hoor! Zoals je het boven beschrijft, hoort het ook te zijn. Ik ben getrouwd geweest met een echte koelie uit Suriname, die van "jouw recht is het aanrecht". Ik heb het niet anders gekend.
En het kan inderdaad wat je zegt, ik ben alleen bang dat ik degene ben die hier geschaadt is en ik zal me niet meer open kunnen stellen voor iemand om een liefdesrelatie aan te gaan. Dus geniet ik ervan op mijn eigen manier...
Dat zou echt jammer zijn want de liefde is best mooi..misschien komt het nog wel in de loop der tijd dat je er weer voor open gaat staan..
Maar ik kan me je situatie heel goed voorstellen..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Sima di jul 29, 2008 1:38 pm

Misz S schreef:
Sima schreef:Ik ben het helemaal met je eens hoor! Zoals je het boven beschrijft, hoort het ook te zijn. Ik ben getrouwd geweest met een echte koelie uit Suriname, die van "jouw recht is het aanrecht". Ik heb het niet anders gekend.
En het kan inderdaad wat je zegt, ik ben alleen bang dat ik degene ben die hier geschaadt is en ik zal me niet meer open kunnen stellen voor iemand om een liefdesrelatie aan te gaan. Dus geniet ik ervan op mijn eigen manier...
Dat zou echt jammer zijn want de liefde is best mooi..misschien komt het nog wel in de loop der tijd dat je er weer voor open gaat staan..
Maar ik kan me je situatie heel goed voorstellen..

Dat is lief gezegd van je. Het fijne hiervan is wel dat het geen behoefte is, die perse vervuld moet worden. Krijg ik het nooit, dan zal ik er geen spijt van hebben. Ik accepteer het ten volle. Bij mij neemt dat een hoop onrust in mijn hart weg. Smile

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Misz S di jul 29, 2008 10:08 pm

Sima schreef:Dat is lief gezegd van je. Het fijne hiervan is wel dat het geen behoefte is, die perse vervuld moet worden. Krijg ik het nooit, dan zal ik er geen spijt van hebben. Ik accepteer het ten volle. Bij mij neemt dat een hoop onrust in mijn hart weg. Smile
ok dan..je moet altijd die beslissingen blijven nemen waar jij je gewoon prettig bij voelt..dat is heel goed van je.. Wink
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Shyanie di aug 05, 2008 7:44 pm

ik ben vrijgezel Smile ik mis soms wel een vriend, leuke dinge doen met ze 2en enzo.

maar andere kant is beter, dan kan je mensen leren kenne en zie je wat voor mensen er op de wereld zijn.
en nu heb ik tyd voor me zelf Smile kan rustig me school doen enzo, zonder te denke dat ik een vriend heb en wat kunen we gaan doen en waarneer zie ik hem enzo Very Happy
Shyanie
Shyanie

Vrouw
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 34
Location : Almere
Points : 0
Registration date : 05-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Misz S ma aug 03, 2009 9:55 pm

Shyanie schreef:ik ben vrijgezel Smile ik mis soms wel een vriend, leuke dinge doen met ze 2en enzo.

maar andere kant is beter, dan kan je mensen leren kenne en zie je wat voor mensen er op de wereld zijn.
en nu heb ik tyd voor me zelf Smile kan rustig me school doen enzo, zonder te denke dat ik een vriend heb en wat kunen we gaan doen en waarneer zie ik hem enzo Very Happy
Je kan toch ook een vriend hebben en mensen leren kennen en tijd voor jezelf hebben en tijd voor school hebben?..Of vind jij van niet?
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Leven als vrijgezel. - Pagina 2 Empty Re: Leven als vrijgezel.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum