Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij in handen van ............

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou jij in handen van ............ Empty Wat zou jij in handen van ............

Bericht van Kusum vr nov 28, 2008 2:23 pm

Ik zat een boek te lezen en kwam dit stukje tegen:
"toen ik eens een aantal mensen vroeg wat zij in handen van God zouden willen zijn, kreeg ik verschillende antwoorden. Enkele zeiden de lotus, anderen de schelp(shankha), weer andere het energiewiel(chakra), maar niemand noemde de fluit(murli)."

En toen zei die Heer:"Ik zou jullie willen advieren de fluit te worden".

Waarom denk je dat Hij ons allen adviseert om een fluit te worden??

Wat zou jij kiezen als jij zo'n kans krijgt??
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij in handen van ............ Empty Re: Wat zou jij in handen van ............

Bericht van Misz S za dec 06, 2008 9:35 pm

Het antwoord op die vraag is heel simpel..god adviseert de mensen om voor de murlie te kiezen om de betekenis ervan..
Wanneer je het woord murlie vertaald naar het nederlands betekent het: "Uniek Als God".

Wat ik zou kiezen als ik de kans kreeg om wat in de handen van god te mogen zijn..zou ik het aan god overlaten wat hij van mij zou maken..hij heeft immers ook de beslissing gemaakt om mij nu als mens op de aarde te zetten..dus hij zal weer de juiste beslissing nemen denk ik..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij in handen van ............ Empty Re: Wat zou jij in handen van ............

Bericht van BG za dec 06, 2008 10:46 pm

Misz S schreef:Het antwoord op die vraag is heel simpel..god adviseert de mensen om voor de murlie te kiezen om de betekenis ervan..
Wanneer je het woord murlie vertaald naar het nederlands betekent het: "Uniek Als God".

Wat ik zou kiezen als ik de kans kreeg om wat in de handen van god te mogen zijn..zou ik het aan god overlaten wat hij van mij zou maken..hij heeft immers ook de beslissing gemaakt om mij nu als mens op de aarde te zetten..dus hij zal weer de juiste beslissing nemen denk ik..
Maar dan heb je geen eigen wil (of beter gezegd die negeer je)?
BG
BG

Man
Aantal berichten : 1556
Leeftijd : 48
Location : aarde
Points : 911
Registration date : 05-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij in handen van ............ Empty Re: Wat zou jij in handen van ............

Bericht van Misz S zo dec 07, 2008 4:58 pm

BoerGosh schreef:Maar dan heb je geen eigen wil (of beter gezegd die negeer je)?
Misschien is het dan wel je wil om het aan iemand anders over te laten..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij in handen van ............ Empty Re: Wat zou jij in handen van ............

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum