Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er nu liefdes verdriet??

+8
Shivaya
kawitaa
pria
Muskaan
$H@KTI
TrustNo1
Chaandni
Kusum
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van Sima za jul 19, 2008 10:54 pm

Kusum schreef:
Sima schreef:
Kusum schreef:
@KTI schreef:
Kusum schreef:
@KTI schreef:Verdriet is een groot woord,maar gemis is een ding wat lang blijft Sad
Wie mis jij lieverd? Rolling Eyes
Iemand die nooit van mij kan zijn Rolling Eyes
Dost dan moet je het loslaten, als zij terug komt is ze van jou zoniet was ze ook nooit van jou geweest lieverd. Vriendschap

Wauw, wat een uitspraak. Alleen is makkelijk gezegd dan gedaan. Ik zit in soortgelijke situatie. Iemand die ik niet kan krijgen. Het vervelende bij mij is, dat hij me gewoon ziet als vriendin en niet luistert naar mijn smeekbedes om te laten gaan. Hij laat de deur open staan en ik kruip elke keer weer naar hem toe. Ik ken hem al 2 jaar lang en hij is sindsdien mijn beste vriend geworden, welteverstaan een vriend. Nu 2 jaar later kom ik tot het besef dat ik meer dan vriendschap voor hem ben gaan voelen. En daarom heb ik mijn afstand genomen. Ik ben en mijn beste vriend en mijn liefde kwijt. Dat komt hard aan....:shock:
Maar is het nodig om je vriendschap ook te verbreken met hem Sima?
Kan dat niet op een ander manier opgelost worden? Stil

Ja, de stap van vriendschap naar liefde kan gemaakt worden, maar een stap terug is niet mogelijk. Hoe denk je dat ik me voel als hij straks iemand anders tegenkomt en me aan haar voorstelt als een vriendin? Ik heb niet zo een groot hart om dat te kunnen verkroppen. Het zit me hoog en ik ben er kapot van. Het enige geruststellende is dat hij niet de ideale man is. Hij zou me in de liefde niet dat kunnen geven, dat ik hem wel kan geven. En toch houd ik van hem, hoe raar het ook klinkt...Evil or Very Mad

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van BG za jul 19, 2008 11:17 pm

Sima schreef:
Kusum schreef:
@KTI schreef:
Kusum schreef:
@KTI schreef:Verdriet is een groot woord,maar gemis is een ding wat lang blijft Sad
Wie mis jij lieverd? Rolling Eyes
Iemand die nooit van mij kan zijn Rolling Eyes
Dost dan moet je het loslaten, als zij terug komt is ze van jou zoniet was ze ook nooit van jou geweest lieverd. Vriendschap

Wauw, wat een uitspraak. Alleen is makkelijk gezegd dan gedaan. Ik zit in soortgelijke situatie. Iemand die ik niet kan krijgen. Het vervelende bij mij is, dat hij me gewoon ziet als vriendin en niet luistert naar mijn smeekbedes om te laten gaan. Hij laat de deur open staan en ik kruip elke keer weer naar hem toe. Ik ken hem al 2 jaar lang en hij is sindsdien mijn beste vriend geworden, welteverstaan een vriend. Nu 2 jaar later kom ik tot het besef dat ik meer dan vriendschap voor hem ben gaan voelen. En daarom heb ik mijn afstand genomen. Ik ben en mijn beste vriend en mijn liefde kwijt. Dat komt hard aan....:shock:
Vroeg of laat zullen we alles kwijtraken.
Misschien zijn we teveel bezig met "dingen" die we toch kwijt zullen raken?
BG
BG

Man
Aantal berichten : 1556
Leeftijd : 48
Location : aarde
Points : 911
Registration date : 05-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van Sima za jul 19, 2008 11:22 pm

Yep, je hebt helemaal gelijk. Die stomme "Maya" die ons allemaal in vervoering brengt. We denken dat we dingen kwijtraken, maar niets is minder waar. Alles wat we nodig hebben, word ons al gegeven door de Almighty boven en zit al in ons. Alles begint en eindigt bij jezelf. Het zijn je gedachtegangen die een loopje met je nemen. Je bent al alles en je hebt al alles....

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van Kusum zo jul 20, 2008 12:19 am

Heeft die "Maya" ook met de tijdperk iets te maken?
Of was het al zo?
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van Sima zo jul 20, 2008 1:13 pm

Kusum schreef:Heeft die "Maya" ook met de tijdperk iets te maken?
Of was het al zo?


Ik denk dat het altijd al zo geweest is. Sinds de mens de beschikking heeft gekregen over de 5 zintuigen, staat daar ook de verleiding tegenover. Sinds de mens gevoelens van liefde, haat, woede, jaloezie enz. kan ervaren. "Maya" is het hulpmiddel van de Almachtige boven om ons te testen en te "torcheren". Heel weinig mensen hebben door dat het geen grip op je heeft, zodra je na het waarnemen het oordelen loslaat....Lach

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van Sima ma jul 21, 2008 4:15 pm

Maar het kan geen kwaad om af en toe flink boos te worden op een ander en lekker uit te razen, al is dat door te schelden en te tieren of juist door joekels van tranen te laten...dus of ik liefdesverdriet heb? Ik denk eerder levensverdriet... Sad

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van $H@KTI vr jul 25, 2008 7:36 pm

Sima jouw verhaal komt bekend voor,bij mij is het alleen een beetje anders gelopen ik had juist een relatie met haar,maar zij zag me op een gegeven moment meer als een goeie vriend dan als geliefde en hierdoor is onze relatie stuk gegaan en uiteindelijk ook onze vriendschap!!!
Rolling Eyes
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 40
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van Sima vr jul 25, 2008 8:55 pm

$H@KTI schreef:Sima jouw verhaal komt bekend voor,bij mij is het alleen een beetje anders gelopen ik had juist een relatie met haar,maar zij zag me op een gegeven moment meer als een goeie vriend dan als geliefde en hierdoor is onze relatie stuk gegaan en uiteindelijk ook onze vriendschap!!!
Rolling Eyes


Ik zou niet weten wat erger is, ik gok erop dat het beiden even erg is. Ik zie het als een wijze levensles en heb me voorgenomen dat me zoiets niet meer zal gebeuren...Stil

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van $H@KTI za jul 26, 2008 1:05 am

Sima schreef:
$H@KTI schreef:Sima jouw verhaal komt bekend voor,bij mij is het alleen een beetje anders gelopen ik had juist een relatie met haar,maar zij zag me op een gegeven moment meer als een goeie vriend dan als geliefde en hierdoor is onze relatie stuk gegaan en uiteindelijk ook onze vriendschap!!!
Rolling Eyes


Ik zou niet weten wat erger is, ik gok erop dat het beiden even erg is. Ik zie het als een wijze levensles en heb me voorgenomen dat me zoiets niet meer zal gebeuren...Stil

Inderdaad Rolling Eyes
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 40
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van Kusum za jul 26, 2008 10:58 am

Verdriet, verdriet, verdriet en nogeens verdriet Sad Sad Sad Sad

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er nu liefdes verdriet?? - Pagina 2 Empty Re: Wie heeft er nu liefdes verdriet??

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum