Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof!

+5
Romeo
Ashmit
Kusum
Chaandni
Muskaan
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof! - Pagina 2 Empty Re: Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof!

Bericht van Shivaaya zo jul 27, 2008 5:51 pm

Kusum schreef:
Shivaaya schreef:Beste is om gewoon op jezelf te focussen i.p.v. op anderen, want zulke mensen heb je er altijd tussen zitten.
En hoe moet ik dat doen?? Surprised

Heel simpel: Gewoon naar je eigen handelingen kijken. Je kunt je wel irriteren om anderen, maar verandering komt er toch niet, daarom gewoon aandacht aan je eigen handelingen besteden.
Shivaaya
Shivaaya

Vrouw
Aantal berichten : 87
Leeftijd : 74
Location : Noord-brabant
Points : 0
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof! - Pagina 2 Empty Re: Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof!

Bericht van Sima vr aug 01, 2008 1:52 pm

Shivaaya schreef:
Kusum schreef:
Shivaaya schreef:Beste is om gewoon op jezelf te focussen i.p.v. op anderen, want zulke mensen heb je er altijd tussen zitten.
En hoe moet ik dat doen?? Surprised

Heel simpel: Gewoon naar je eigen handelingen kijken. Je kunt je wel irriteren om anderen, maar verandering komt er toch niet, daarom gewoon aandacht aan je eigen handelingen besteden.

Ik ben het niet helemaal met je eens. Je kunt wellicht proberen mensen te overtuigen het goede pad te volgen dat jij volgt, maar als ze niet willen luisteren, moeten ze maar voelen. Juist door interactie met mensen leer je toch?Smile

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof! - Pagina 2 Empty Re: Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof!

Bericht van Shivaaya vr aug 01, 2008 3:50 pm

Sima schreef:
Shivaaya schreef:
Kusum schreef:
Shivaaya schreef:Beste is om gewoon op jezelf te focussen i.p.v. op anderen, want zulke mensen heb je er altijd tussen zitten.
En hoe moet ik dat doen?? Surprised

Heel simpel: Gewoon naar je eigen handelingen kijken. Je kunt je wel irriteren om anderen, maar verandering komt er toch niet, daarom gewoon aandacht aan je eigen handelingen besteden.

Ik ben het niet helemaal met je eens. Je kunt wellicht proberen mensen te overtuigen het goede pad te volgen dat jij volgt, maar als ze niet willen luisteren, moeten ze maar voelen. Juist door interactie met mensen leer je toch?Smile

Ja, hier ben ik het mee eens. Door interactie met mensen leer je. Maar wat ik bedoelde is dat men vaak oog heeft voor andermans 'gebreken', maar niet naar zich zelf kijkt.
Shivaaya
Shivaaya

Vrouw
Aantal berichten : 87
Leeftijd : 74
Location : Noord-brabant
Points : 0
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof! - Pagina 2 Empty Re: Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof!

Bericht van Jyotish vr aug 01, 2008 5:31 pm

Ik kan niet bepalen wie een echte of niet echt gelovig is die oordeel kan alleen god maken dus als ik dat oordeel zelf zou ik vanuit mij denkwijze voor god spelen als ik voor god speel is de vraag wie aanbid ik dan ???

ik denk dat je zelf weet of je echt in god gelooft of niet diep in je hart je kunt iedereen namelijk voor de gek houden behalve jezelf

ik vind het wel heel erg dat mensen god en geloof misbruiken voor eigen doeleinden
Jyotish
Jyotish

Man
Aantal berichten : 54
Leeftijd : 41
Location : den haag
Points : 17
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof! - Pagina 2 Empty Re: Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof!

Bericht van Jyotish vr aug 01, 2008 5:34 pm

Ashmit schreef:Hij (Pandiet, met IndreJaal) kan ergere dingen uiteindelijk.
Ik zou zeggen liever een kogel (Godfather) in sommige gevallen.


Romeo schreef:
Ashmit schreef:Keep your friends closer,
but your enemies closer!

(Ik doel ook op een zekere Pandiet die houdt van IndreJaal).

Romeo schreef:Ik doe alsof, zodat ik ook bij het groepje hoor....

ow ik dacht dat je the godfather net gezien had Razz

Maar diezelfde pandiet die de indrejaal beheerst kan er ook veel goede dingen mee doen
daar is hij uiteindelijk voor.
en vergeet niet alles wat je doet komt in drievoud terug als het niet meer is
Jyotish
Jyotish

Man
Aantal berichten : 54
Leeftijd : 41
Location : den haag
Points : 17
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof! - Pagina 2 Empty Re: Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof!

Bericht van Ashmit vr aug 01, 2008 6:01 pm

Die pandiet was niet goed bezig hoor, lees eens de eerdere posts terug.
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof! - Pagina 2 Empty Re: Zijn er mensen echt gelovig of doen ze alsof!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum