Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De mens,zijn eigen problemen!

+3
Chaandni
Arya
Kusum
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De mens,zijn eigen problemen! - Pagina 2 Empty Re: De mens,zijn eigen problemen!

Bericht van Arya za nov 03, 2007 2:18 am

on topic, please
Arya
Arya

Man
Aantal berichten : 563
Leeftijd : 55
Location : den haag
Points : 0
Registration date : 24-10-07

http://aryasamaj.forumwise.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

De mens,zijn eigen problemen! - Pagina 2 Empty Re: De mens,zijn eigen problemen!

Bericht van Daisy_1029 za nov 03, 2007 9:09 pm

Kusum schreef:
Chaandni schreef:Oh ik ben al niet goed in me hoofd. Gaat ook niks veranderen.
Ik wilde in therapie maar zelfs daar willen ze me niet.
Nu maak ik iedereen om me heen ook gek, als de hele wereld gek is dan ben ik normaal.

Mag ik je vragen Chaandni wat je sterrenbeeld is?
Want jij spreek mijn woorden en dat verbaas me
hoe kan dit jij en ik het zelfde denkwijze Klap

8) Ze zeggen niks voor niks Soort zoekt Soort Niet dan 8)

Daisy_1029

Man
Aantal berichten : 22
Leeftijd : 41
Location : Den Haag
Points : 0
Registration date : 21-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

De mens,zijn eigen problemen! - Pagina 2 Empty Re: De mens,zijn eigen problemen!

Bericht van Kusum zo nov 04, 2007 6:44 pm

Daisy_1029 schreef:
Kusum schreef:
Chaandni schreef:Oh ik ben al niet goed in me hoofd. Gaat ook niks veranderen.
Ik wilde in therapie maar zelfs daar willen ze me niet.
Nu maak ik iedereen om me heen ook gek, als de hele wereld gek is dan ben ik normaal.

Mag ik je vragen Chaandni wat je sterrenbeeld is?
Want jij spreek mijn woorden en dat verbaas me
hoe kan dit jij en ik het zelfde denkwijze Klap

8) Ze zeggen niks voor niks Soort zoekt Soort Niet dan 8)

UHHH daarom ben ik zo !!!Lach
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

De mens,zijn eigen problemen! - Pagina 2 Empty Re: De mens,zijn eigen problemen!

Bericht van $H@KTI ma jan 28, 2008 11:08 pm

Kusum schreef:Er zijn genoeg mensen die probleem hebben,
soms veroorzaak je zelf een probleem en dan weet je niet meer hoe en wat de oplossing is!Het Instituut voor de Loslopende Mens is een podium voor mensen die zijn losgeraakt van hun traditionele achtergrond en steeds meer op zichzelf terug geworpen worden. Door gebrek aan familiebanden, verenigingen, religie en een groeiend individualisme loopt de mens los.Op zoek naar nieuwe richting in het leven vraagt de moderne mens zich af: Wie ben ik? Waar ben ik? en Waar wil ik naar toe?

Stel dat jij in zo'n situatie komt te zitten,hoe zou jij het aanpakken??

Dan zou ik gaan nadenken hoe ben ik so terrecht gekomen dat ik het nu niet meer weet!!!
Dan zou ik bekijken welke optie,s ik had.
En dan zou ik proberen om weer op de juiste pad te komen,het zij met hulp van mijn familie en vrienden die me door en door kennen of in mijn eentje!!!
Dalen kan zowieso niet meer dus de enigste richting is stijgen naar de top en net zolang volhouden tot ik het weer zag zitten en een goeie doel voor ogen heb!!!
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 40
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

De mens,zijn eigen problemen! - Pagina 2 Empty Re: De mens,zijn eigen problemen!

Bericht van Misz S ma jul 28, 2008 4:44 pm

Het probleem ligt gewoon vaak bij jezelf..je moet gewoon eens de tijd nemen om jezelf eens kritisch te bekijken..

Ga na wat je wilt..stel jezelf eens vragen als..wie ben ik??..Wat wil ik nou eigenlijk??..En hoe kom ik daar??..
Ga niet af op meningen van anderen..maar kijk echt kritisch naar jezelf..en volg je hart..dan kom je een heel eind..

Loop je echt vast..ga er over praten met mensen die jij vertrouwt..vaak is de drempel hoog om naar een instantie of zo te gaan..wat ik me goed kan voorstellen..
Dus zoek een vertrouwenspersoon die dichtbij je staat..een goede vriend/vriendin..een ouder..of een familielid..en kijk eens hoe hun erover denken..
Maar zorg er wel voor dat je het niet hun probleem maakt..want het echte probleem ligt natuurlijk bij je zelf..dat moet je ten allen tijde voor ogen houden..en je constant afvragen wat voor voordeel kan ik uit hun perspectieven halen en toepassen op mijn situatie..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

De mens,zijn eigen problemen! - Pagina 2 Empty Re: De mens,zijn eigen problemen!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum