Babbelruimte van Kusum en Kawita
+6
$H@KTI
Paawan
Aryan
Kusum
BG
kawitaa
10 plaatsers
Forum :: Entertainment :: Entertainment
Pagina 27 van 37
Pagina 27 van 37 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37
Re: Babbelruimte van Kusum en Kawita
Ja, ik denke dat boerin spook is gewort.
Maar peter zonder vriezer wil eerst dat boerin ligaam zien dan gaat zoeke doen. om 12 uur laat alteit stem boerin zegge : goshie, goshie goshie, kom mei zoeke.
Maar peter zonder vriezer wil eerst dat boerin ligaam zien dan gaat zoeke doen. om 12 uur laat alteit stem boerin zegge : goshie, goshie goshie, kom mei zoeke.
BG-
Aantal berichten : 1556
Leeftijd : 48
Registration date : 05-10-07
OMG jeetje hou tog eens op jij met je spooken re bhagwanBoerGosh schreef:Ja, ik denke dat boerin spook is gewort.
ik hoord vandaag oook eens van me tante over spook echt erg man
waarom spooken mensen tog, als ze dood zijn jezusss men
Kusum-
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 51
Registration date : 15-09-07
ik met groet zak lopeKusum schreef:OMG jeetje hou tog eens op jij met je spooken re bhagwanBoerGosh schreef:Ja, ik denke dat boerin spook is gewort.
spokie vangen, als thuis kome dan zak ope make, en spokie weg.
BG-
Niks d,r van ze is een SlaappopkieeeKusum schreef:Nee nee je mag dat niet zeggen hé anders gaan we jou$H@KTI schreef:Ey dat was maar een keertje en ik was inslaap gevallen op de bankstel,jouw zusje is echte slaappopkieeeKusum schreef:Jaaaaaaaaaaa jij wie anders weet je nog ik belde jou en jij was aan het slapennnnnnnnnnnnnnnn, en terwijl mijn zusjie bij de bushalte stond whahahah.. Dus meneeertjeee jij bent nu slaapkoppieeeeeee$H@KTI schreef:Elloooooowww
Wie is slaapkoppie???
$H@KTI-
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 40
Registration date : 07-10-07
Nee Nee Neee ze is geen slaapkoppie, ik belde jou en jij nam niet op en zij dus wel jajajajaaj jij slaapkoppieeeeeeeee$H@KTI schreef:Niks d,r van ze is een SlaappopkieeeKusum schreef:Nee nee je mag dat niet zeggen hé anders gaan we jou$H@KTI schreef:Ey dat was maar een keertje en ik was inslaap gevallen op de bankstel,jouw zusje is echte slaappopkieeeKusum schreef:Jaaaaaaaaaaa jij wie anders weet je nog ik belde jou en jij was aan het slapennnnnnnnnnnnnnnn, en terwijl mijn zusjie bij de bushalte stond whahahah.. Dus meneeertjeee jij bent nu slaapkoppieeeeeee$H@KTI schreef:Elloooooowww
Wie is slaapkoppie???
Kusum-
Jezuss ik denk jij bent ook één van die spookies BoerBoerGosh schreef:ik met groet zak lopeKusum schreef:OMG jeetje hou tog eens op jij met je spooken re bhagwanBoerGosh schreef:Ja, ik denke dat boerin spook is gewort.
Kusum-
Als ik spokie zie zegge ik hart : JezussKusum schreef:Jezuss ik denk jij bent ook één van die spookies BoerBoerGosh schreef:ik met groet zak lopeKusum schreef:OMG jeetje hou tog eens op jij met je spooken re bhagwanBoerGosh schreef:Ja, ik denke dat boerin spook is gewort.
dan spokie in zak springe doet.
Spokie alteit bang voor God
en ik bang voor spokie
boerin voor mei
alemaal beetje bang
eerlijk wei verdelen samen met bang zein
BG-
Ehh bhagwaan BoerGosh vindt jij zelf niet belangrijk om een beetje te gaan leren schrijven?Ik snap er helemaal niks van wat je allemaal praat hooorBoerGosh schreef:Als ik spokie zie zegge ik hart : Jezuss
dan spokie in zak springe doet.
Spokie alteit bang voor God
en ik bang voor spokie
boerin voor mei
alemaal beetje bang
eerlijk wei verdelen samen met bang zein
jou taal zweef ook als een spook in de lucht
Ik kan het moeilijk begrijpen hoor
@ $hakti kijk eens ik ben wakker en jij slaapt dan zeg jij dat jij geen slaapkoppie bent, WAKKER WORDEN SLAAPKOPPIESSSSSSSSSSSSS
Kusum-
Ehhhh Kawita ja en met jou lieverd?kawitaa schreef:heeeyyy kus
alles goed?
Kusum-
Kusum schreef:Ehhhh Kawita ja en met jou lieverd?kawitaa schreef:heeeyyy kus
alles goed?
ja gaat ook wel lekker
Wat was je aan het doen lieverd?kawitaa schreef:Kusum schreef:Ehhhh Kawita ja en met jou lieverd?kawitaa schreef:heeeyyy koes
alles goed?
ja gaat ook wel lekker
Oh ja jij hebt nu lekker vakantie hé!
Kusum-
jaa ik ben beetje op msn muziek luisteren enzoKusum schreef:Wat was je aan het doen lieverd?kawitaa schreef:Kusum schreef:Ehhhh Kawita ja en met jou lieverd?kawitaa schreef:heeeyyy kus
alles goed?
ja gaat ook wel lekker
Oh ja jij hebt nu lekker vakantie hé!
en genieten van me vakantie en jij??
Gohh wat leuk zeg ik ben net wakker, ik zei tog ik ga even liggen en ben nu even op msn met Radha aan het pratenkawitaa schreef:jaa ik ben beetje op msn muziek luisteren enzo
Kusum-
Kusum schreef:Gohh wat leuk zeg ik ben net wakker, ik zei tog ik ga even liggen en ben nu even op msn met Radha aan het pratenkawitaa schreef:jaa ik ben beetje op msn muziek luisteren enzo
oke schat gezellig. ik ga zo slapen
wat ga je morgen doen kawita?kawitaa schreef:Kusum schreef:Gohh wat leuk zeg ik ben net wakker, ik zei tog ik ga even liggen en ben nu even op msn met Radha aan het pratenkawitaa schreef:jaa ik ben beetje op msn muziek luisteren enzo
oke schat gezellig. ik ga zo slapen
Kusum-
ohh das lekker ik heb weer een lange dag zeg maar morgen zoals vandaag man, moet werken van 11 tot 4 uurkawitaa schreef:uitslapen en derest weet ik nog niet en jij?
Kusum-
oke koes maar ik slapen doeeeii(K)Kusum schreef:ohh das lekker ik heb weer een lange dag zeg maar morgen zoals vandaag man, moet werken van 11 tot 4 uurkawitaa schreef:uitslapen en derest weet ik nog niet en jij?
slaaplekker voor zo
Oke slaap jij ook lekker tot morgenkawitaa schreef:oke koes maar ik slapen doeeeii(K)Kusum schreef:ohh das lekker ik heb weer een lange dag zeg maar morgen zoals vandaag man, moet werken van 11 tot 4 uurkawitaa schreef:uitslapen en derest weet ik nog niet en jij?
slaaplekker voor zo
spreek je weer toedeloeeeeeeeeeee
Kusum-
Ja ja ik ben geen slaapkoppie,ik ben al wakker,waar ben jij???Kusum schreef:Nee Nee Neee ze is geen slaapkoppie, ik belde jou en jij nam niet op en zij dus wel jajajajaaj jij slaapkoppieeeeeeeee$H@KTI schreef:Niks d,r van ze is een SlaappopkieeeKusum schreef:Nee nee je mag dat niet zeggen hé anders gaan we jou$H@KTI schreef:Ey dat was maar een keertje en ik was inslaap gevallen op de bankstel,jouw zusje is echte slaappopkieeeKusum schreef:Jaaaaaaaaaaa jij wie anders weet je nog ik belde jou en jij was aan het slapennnnnnnnnnnnnnnn, en terwijl mijn zusjie bij de bushalte stond whahahah.. Dus meneeertjeee jij bent nu slaapkoppieeeeeee$H@KTI schreef:Elloooooowww
Wie is slaapkoppie???
$H@KTI-
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 40
Registration date : 07-10-07
Whehehehe $hakti hai re bhagwaan gelukkig dat je geen balti pani hebt gegooit maar schat hier ben ik en jij dan waar ben jij dan, wacht maar ik ga jou en Radhe wakker bellen als ik al op me werk ben$H@KTI schreef:[Ja ja ik ben geen slaapkoppie,ik ben al wakker,waar ben jij???
BTW ik had me susjie nog eens gebeld en zij was ook nog wakker.
Kusum-
Slapen jullie soms niet mensen
of hebben jullie nachtdienst ofzo
Hoi peeps alles ok hier
Hoi peeps alles ok hier
Paawan-
Aantal berichten : 95
Leeftijd : 61
Registration date : 01-12-07
Hee halloo nee nee slapen wel maar af en toen komen we loeren wat er gebeurd hier,Paawan schreef:Slapen jullie soms niet mensen
Hoi peeps alles ok hier
er zijn een slaap slaapkoppiesss hier die ik wakker maak.
Kusum-
Ehh kawitaa kaise , wat ben je aan het doen lieverd?kawitaa schreef:heeeyy kusum
Kusum-
met mij gaat goed en met jouw? ik heb ff me pc naar het begin gezet alles verwijderd enzo. en wat ben jij aan t doen?Kusum schreef:Ehh kawitaa kaise , wat ben je aan het doen lieverd?kawitaa schreef:heeeyy kusum
Ohww oke ik heb een beetje geslapen was beetje moe en nu ben ik aan het surven ,muziek luisteren en niksen zeg maarkawitaa schreef:met mij gaat goed en met jouw? ik heb ff me pc naar het begin gezet alles verwijderd enzo. en wat ben jij aan t doen?Kusum schreef:Ehh kawitaa kaise , wat ben je aan het doen lieverd?kawitaa schreef:heeeyy kusum
oo heb oook net eeen deeel van Om Namah Shivay gekeken
Kusum-
okeydann ik ben ook een beetje aan het surven, ik ga zo op msn. en voorderest een beetje tv kijkenKusum schreef:Ohww oke ik heb een beetje geslapen was beetje moe en nu ben ik aan het surven ,muziek luisteren en niksen zeg maarkawitaa schreef:met mij gaat goed en met jouw? ik heb ff me pc naar het begin gezet alles verwijderd enzo. en wat ben jij aan t doen?Kusum schreef:Ehh kawitaa kaise , wat ben je aan het doen lieverd?kawitaa schreef:heeeyy kusum
Oke ja ik ben ook nog niet op msn, straks ga ik ook misschien evenkawitaa schreef:okeydann ik ben ook een beetje aan het surven, ik ga zo op msn. en voorderest een beetje tv kijkenKusum schreef:Ohww oke ik heb een beetje geslapen was beetje moe en nu ben ik aan het surven ,muziek luisteren en niksen zeg maarkawitaa schreef:met mij gaat goed en met jouw? ik heb ff me pc naar het begin gezet alles verwijderd enzo. en wat ben jij aan t doen?Kusum schreef:Ehh kawitaa kaise , wat ben je aan het doen lieverd?kawitaa schreef:heeeyy kusum
En heb je al gegeten kawita, wat heb je vandaaag alllemaal gedaan schat?
Kusum-
Pagina 27 van 37 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37
Forum :: Entertainment :: Entertainment
Pagina 27 van 37
Permissies van dit forum: