Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde, pyaar

+5
MishaBaby_
Kusum
$H@KTI
Sima
Ashmit
9 plaatsers

Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Liefde, pyaar

Bericht van Ashmit wo jul 23, 2008 2:41 am

Nou members, dit wordt volgens mij mijn eerste bericht in dit subforum.

Stelling 1):
Als je echt met heel je hart van iets of iemand houdt, dan moet je het loslaten... als het dan terugkomt is het van jou, voor altijd.



Stelling 2)Ik ben zelf absoluut niet gelovig opgevoed. Ik heb het zelf moeten leren, dat is echt een enorme nadeel!

Ik wil graag dat mijn kinderen weten hoe ze pooja moeten doen en beginnen met de kennis die ik nu heb opgedaan i.p.v. de basiszaken niet eens doorhebben:
Dus zowiezo trouwen met iemand die iets doet aan zijn dharma en pooja ed.



Wat is jullie mening op bovenstaande twee stellingen???
Graag uitgebreid en schroom niet!
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Sima wo jul 23, 2008 12:53 pm

Stelling 1):
Als je echt met heel je hart van iets of iemand houdt, dan moet je het loslaten... als het dan terugkomt is het van jou, voor altijd.



Stelling 2)Ik ben zelf absoluut niet gelovig opgevoed. Ik heb het zelf moeten leren, dat is echt een enorme nadeel!


Stelling 2 kan ik helaas kort over zijn: ik ben wel gelovig opgevoed, zo streng als het maar kon. Nooit uitgaan en niet in mijn eentje naar de stad ofzo, het was onder moeders paraplu. En toch klaag ik niet, want het heeft me vandaag de mens gemaakt die ik ben MET de goede normen en waarden. Ik weet drommels goed wat goed of slecht is en dat onderscheid had ik misschien niet kunnen maken als mijn ouders me maar wat hadden laten aanmodderen.

Stelling 1 ben ik het roerend mee eens. Basically what goes around comes around. Is die persoon nooit van je geweest en zal hij of zij het ook nooit zijn, dan zal hij of zij ook nooit terugkomen. Maar die persoon zal op een of andere manier wel boeten voor de pijn die hij of zij je heeft aangedaan, maw hij of zij komt zichzelf op een dag tegen. En jij? Jij zult met je echte liefde God bereiken. Je hebt geleerd lief te hebben op een niveau waar maar weinig mensen komen. Liefde uit het hart, niet uit de vleselijke lust.
Je kan het ook zien als energie, positieve energie die je uitzendt naar die persoon, hij of zij zendt het dan niet terug, maar het universum doet dat wel. And btw, komt die persoon niet terug, dan is hij of zij het nooit waard geweest en ben jij niet degene die iets heeft verloren....Lach



Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Sima wo jul 23, 2008 12:56 pm

En wat dat loslaten betreft: ben het ook roerend mee eens. Laat de persoon zelf dan los, maar dat betekent niet dat je ook de liefde die je voor die persoon voelt, moet loslaten. Geef het een plek en juist die liefde die je voelt, zal jou als persoon doen groeien... Lach

Sima

Vrouw
Aantal berichten : 355
Leeftijd : 115
Location : Nowhere
Points : 0
Registration date : 18-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van $H@KTI vr jul 25, 2008 7:38 pm

Ashmit schreef:Nou members, dit wordt volgens mij mijn eerste bericht in dit subforum.

Stelling 1):
Als je echt met heel je hart van iets of iemand houdt, dan moet je het loslaten... als het dan terugkomt is het van jou, voor altijd.



Stelling 2)Ik ben zelf absoluut niet gelovig opgevoed. Ik heb het zelf moeten leren, dat is echt een enorme nadeel!

Ik wil graag dat mijn kinderen weten hoe ze pooja moeten doen en beginnen met de kennis die ik nu heb opgedaan i.p.v. de basiszaken niet eens doorhebben:
Dus zowiezo trouwen met iemand die iets doet aan zijn dharma en pooja ed.



Wat is jullie mening op bovenstaande twee stellingen???
Graag uitgebreid en schroom niet!

Alle 2 stellingen kunnen goed mogelijk zijn,maar het is nog altijd de situatie zelf die bepaald hoe het afloopt of dat er ooit nog een vervolg komt!!!Niks meer en niks minder!!!
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 40
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Ashmit vr jul 25, 2008 9:42 pm

Maar waar gaat jouw voorkeur naar uit, ga even uit dat je wel wat invloed hebt.

$H@KTI schreef:

Alle 2 stellingen kunnen goed mogelijk zijn,maar het is nog altijd de situatie zelf die bepaald hoe het afloopt of dat er ooit nog een vervolg komt!!!Niks meer en niks minder!!!
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van $H@KTI za jul 26, 2008 1:00 am

Ashmit schreef:Maar waar gaat jouw voorkeur naar uit, ga even uit dat je wel wat invloed hebt.

$H@KTI schreef:

Alle 2 stellingen kunnen goed mogelijk zijn,maar het is nog altijd de situatie zelf die bepaald hoe het afloopt of dat er ooit nog een vervolg komt!!!Niks meer en niks minder!!!
Mijn voorkeur gaat dan uit naar stelling 2 omdat ik niet in Hoop geloof!!!
Maar even voor de duidelijkheid ben wel gelovig Wink
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 40
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Kusum za jul 26, 2008 10:57 am

Stelling 1: Ash mijn mening is als je echt van iemand houdt moet je zeker loslaten en wat je ook kan doen is haar altijd de ruimte geven, hoe meer ruimte je haar geeft hoe dichter bij je haar zal vind.

Stelling 2: is best wel moeilijk om met iemand of ja iemand tege te komen die met pooja en zo bezig houdt, je kan ook met iemand van te voren kennis maken en je voorstel bij haar leggen en kijken wat haar neming erop is.
In liefde kan van alles gebeuren, liefde kan zelfs een moordenaar in een goed mens veranderen denk ik of niet!

Als LIEFDE jou veranderd dan is OKÉ, jij moet niet veranderen om LIEFDE!

love can change yourzelf then it's oke.
you don't to change yourzelf to get love!! Wink

Dit is mijn mening
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van MishaBaby_ zo jul 27, 2008 7:59 pm

Ashmit schreef:Nou members, dit wordt volgens mij mijn eerste bericht in dit subforum.

Stelling 1):
Als je echt met heel je hart van iets of iemand houdt, dan moet je het loslaten... als het dan terugkomt is het van jou, voor altijd.



Stelling 2)Ik ben zelf absoluut niet gelovig opgevoed. Ik heb het zelf moeten leren, dat is echt een enorme nadeel!

Ik wil graag dat mijn kinderen weten hoe ze pooja moeten doen en beginnen met de kennis die ik nu heb opgedaan i.p.v. de basiszaken niet eens doorhebben:
Dus zowiezo trouwen met iemand die iets doet aan zijn dharma en pooja ed.



Wat is jullie mening op bovenstaande twee stellingen???
Graag uitgebreid en schroom niet!



1e.. Zou goed kunnen.

2e.. Zullen we trouwen Ash? Razz Razz
MishaBaby_
MishaBaby_

Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 39
Location : ***
Points : 0
Registration date : 06-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Misz S zo jul 27, 2008 8:34 pm

Ok mijn mening..
Stelling 1: Ik ben het niet eens met deze stelling..als je van iemand houdt dan moet je diegene los kunnen laten..als het voor jouw bedoelt is..dan zal het zeker terugkomen..
Maar wat geeft je de garantie dat die persoon niet nog een keer zal verdwijnen??..Ik heb als motto..als je met mij bent..blijf dan bij mij..wil je weggaan..mij best ik laat je los..maar blijf dan ook weg..ik zal je niet meer terugnemen..

Stelling 2: Als je zelf niet gelovig bent opgevoed..dan is dat een probleem van jezelf..en niet van een ander..als je je kinderen dingen wilt meegeven van je geloof..doe er dan eerst zelf wat mee..voordat je iemand anders wat gaat leren..vertrouw en verwacht dat niet van iemand anders..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Ashmit zo jul 27, 2008 9:47 pm

Hey Misa heb jij ookal gereageerd, ik zal dat alleen
van trouwen gedeelte net. Ik ben even van mijn apropos hierdoor en dat
gebeurt niet zo snel :O


MishaBaby_ schreef:

1e.. Zou goed kunnen.

2e.. Zullen we trouwen Ash? Razz Razz

Je hebt er goed over nagedacht, het was een standaard wijsheid, maar zoals jij het brengt kan ik het niet tegenspreken. Het ligt er ook aan wat diegene doet, er is een groot verschil tussen de charlie sheen uithangen en even wat tijd voor jezelf nodig hebben, als je snapt wat ik bedoel Wink


Misz S schreef:Ok mijn mening..
Stelling 1: Ik ben het niet eens met deze stelling..als je van iemand houdt dan moet je diegene los kunnen laten..als het voor jouw bedoelt is..dan zal het zeker terugkomen..
Maar wat geeft je de garantie dat die persoon niet nog een keer zal verdwijnen??..Ik heb als motto..als je met mij bent..blijf dan bij mij..wil je weggaan..mij best ik laat je los..maar blijf dan ook weg..ik zal je niet meer terugnemen..

Stelling 2: Als je zelf niet gelovig bent opgevoed..dan is dat een probleem van jezelf..en niet van een ander..als je je kinderen dingen wilt meegeven van je geloof..doe er dan eerst zelf wat mee..voordat je iemand anders wat gaat leren..vertrouw en verwacht dat niet van iemand anders..
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Misz S ma jul 28, 2008 4:56 pm

Ashmit schreef:[
Je hebt er goed over nagedacht, het was een standaard wijsheid, maar zoals jij het brengt kan ik het niet tegenspreken. Het ligt er ook aan wat diegene doet, er is een groot verschil tussen de charlie sheen uithangen en even wat tijd voor jezelf nodig hebben, als je snapt wat ik bedoel Wink[/color]
Ik snap je heel goed haha..ben het daarin wel met je eens..
En het was de bedoeling van deze topic toch..om zo uitgebreid mogelijk een reactie te geven.. Wink ..vandaar dat ik even een uitgebreide reactie gaf..
Dat is het leuke aan dit soort stellingen..dus wat mij betreft mag je zeker meer van zulke zetten..vind ze wel leuk..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van MishaBaby_ ma jul 28, 2008 5:31 pm

Ashmit schreef:Hey Misa heb jij ookal gereageerd, ik zal dat alleen
van trouwen gedeelte net. Ik ben even van mijn apropos hierdoor en dat
gebeurt niet zo snel :O




Dusssss is dat een Ja of een Nee?? Razz
Will You Marry Me???Razz Embarassed Embarassed
MishaBaby_
MishaBaby_

Vrouw
Aantal berichten : 92
Leeftijd : 39
Location : ***
Points : 0
Registration date : 06-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Ashmit ma jul 28, 2008 5:54 pm

je kan ook nog eens goed quoten zie ik....
hmmmm, als ik niet zo bruin was, zou je me denk ik rood zien worden.
Embarassed Embarassed Embarassed

MishaBaby_ schreef:
Ashmit schreef:Hey Misa heb jij ookal gereageerd, ik zal dat alleen
van trouwen gedeelte net. Ik ben even van mijn apropos hierdoor en dat
gebeurt niet zo snel :O




Dusssss is dat een Ja of een Nee?? Razz
Will You Marry Me???Razz Embarassed Embarassed
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Shyanie di aug 05, 2008 7:50 pm

Stelling 1):
Als je echt met heel je hart van iets of iemand houdt, dan moet je het loslaten... als het dan terugkomt is het van jou, voor altijd.

Als je van iemand houd en die gene van jou, hoef je niet eens die moeite te doen om die gene te laten gaan.... Want jullie weten van mekaar dat jullie van mekaar houden Very Happy

Stelling 2):
Ik ben zelf absoluut niet gelovig opgevoed. Ik heb het zelf moeten leren, dat is echt een enorme nadeel!

Ik wil graag dat mijn kinderen weten hoe ze pooja moeten doen en beginnen met de kennis die ik nu heb opgedaan i.p.v. de basiszaken niet eens doorhebben:
Dus zowiezo trouwen met iemand die iets doet aan zijn dharma en pooja ed.

Ik zou dan meer moeite gaan doen om me geloof te leren kenne Smile waarvan ik denk dat wil ik mijn kinderen ook meegeven en daarvoor ga ik niet met iemand trouwen die al die dinge wel weet Very Happy
Shyanie
Shyanie

Vrouw
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 34
Location : Almere
Points : 0
Registration date : 05-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Ashmit di aug 05, 2008 7:52 pm

ja maar ik vind dat de vrouw het beter kan overdragen enz, want vrouwen doen beter pooja, ik kom ouderwets over, maar toch komt het in de praktijk voor.
Ik ben het zeker met je eens dat je zelf ook de moeite moet doen om iets te weten en te leren.
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Shyanie di aug 05, 2008 7:57 pm

Ashmit schreef:ja maar ik vind dat de vrouw het beter kan overdragen enz, want vrouwen doen beter pooja, ik kom ouderwets over, maar toch komt het in de praktijk voor.
Ik ben het zeker met je eens dat je zelf ook de moeite moet doen om iets te weten en te leren.

jij wil het je kind leren dan vindt ik dat jij zelf ervoor moet zorge dat jij die dinge weet Smile
mocht je vrouw/man er ooit niet meer zijn wie gaat je kinderen het dan leren Smile
so denk ik erover, ik denk niet moeilijk maar zoals het is Smile

ER KAN ALTYD VAN ALLES GEBEUREN!
Shyanie
Shyanie

Vrouw
Aantal berichten : 25
Leeftijd : 34
Location : Almere
Points : 0
Registration date : 05-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Ashmit di aug 05, 2008 8:03 pm

Klopt:

Ik ben het zeker met je eens dat je zelf ook de moeite moet doen om iets te weten en te leren.
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Chaandni wo aug 06, 2008 12:17 am

1. Tuurlijk niet. Wie zegt wanneer de ware terug komt?
Als je van iemand houdt en die is voor jou bedoeld dan kan het weleens een aantal jaar duren voordat diegene bij je terugkomt. En omdat je niet weet dat diegene de juiste voor je is kun je weleens dingen doen die je liever niet gedaan had. Je hoort wel vaker verhalen over mensen die na lange tijd bij elkaar terugkomen en heel erg gelukkig zijn. Maar waarom die tijd ertussen opgeven!?

2. Iemand streng gelovig hoeft niet. Ik ben absoluut niet gelovig opgevoed maar weet wel genoeg. Ik zoek iemand die logisch nadenkt ipv klakkeloos een geloof volgt. Door logisch na te denken kom je veel verder en dichterbij "God".
Chaandni
Chaandni

Vrouw
Aantal berichten : 696
Leeftijd : 41
Location : Amsterdam
Points : 0
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Jyotish wo aug 06, 2008 11:51 pm

1. ik denk dat je alles zou moeten kunnen loslaten alleen zie niet in om iets los te laten als het niet nodig is.

2. ik denk voor mijzelf dat ik als ik ooit kinderen zou hebben ze zou leren om op de 1ste plaats mens te zijn en dat ze daarbij hun geloof kunnen gebruiken als hulpmiddel en daarbij zal ik ze meegeven wat ik weet en hoe ik erover denk.
maar uieindelijk moeten ze doen wat bij hun past of ze nou hawan doen of puja of namaas lezen of naar de kerk gaan of niks doen zullen ze uiteindelijk zelf bepalen maar wat ze ook doen moeten ze zelf achter staan en niet omdat ik het wil het enige dat ik wil is dat ze als een goed mens leven
Jyotish
Jyotish

Man
Aantal berichten : 54
Leeftijd : 41
Location : den haag
Points : 17
Registration date : 31-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Ashmit do sep 25, 2008 8:54 pm

helemaal mee eens!!

Jyotish schreef:1. ik denk dat je alles zou moeten kunnen loslaten alleen zie

niet in om iets los te laten als het niet nodig is.

2. ik denk voor mijzelf dat ik als ik ooit kinderen zou hebben ze zou leren om op de 1ste plaats mens te zijn en dat ze daarbij hun geloof kunnen gebruiken als hulpmiddel en daarbij zal ik ze meegeven wat ik weet en hoe ik erover denk.
maar uieindelijk moeten ze doen wat bij hun past of ze nou hawan doen of puja of namaas lezen of naar de kerk gaan of niks doen zullen ze uiteindelijk zelf bepalen maar wat ze ook doen moeten ze zelf achter staan en niet omdat ik het wil het enige dat ik wil is dat ze als een goed mens leven
Ashmit
Ashmit

Man
Aantal berichten : 1260
Leeftijd : 44
Location : City of AngeLs
Points : 85
Registration date : 16-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde, pyaar Empty Re: Liefde, pyaar

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum