Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van Misz S ma aug 03, 2009 10:13 pm

Ik heb van het weekend de film 'Love Aaj Kal' gezien en gedurende de film..kreeg ik een idee voor een topic hier..

Stelling 1: Er is duidelijk een verschil zichtbaar tussen hoe de oudere generatie en nu de jongere generatie omgaat met "liefde"
Stelling 2: Er is geen verschil tussen hoe de oudere generatie en nu de jongere generatie omgaat met "liefde"

Met welke van bovenstaande stellingen ben jij het eens? En kan je uitleggen waarom (eventueel met een voorbeeld)?

Note: Het gaat hier om "de echte liefde"..dus geen liefde in het algemeen..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Re: Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van BG ma aug 03, 2009 10:45 pm

Met de liefde bedoel je de "dingetjes" tussen man en vrouw?

of

Liefde voor de schepping?
BG
BG

Man
Aantal berichten : 1556
Leeftijd : 48
Location : aarde
Points : 911
Registration date : 05-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Re: Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van Misz S ma aug 03, 2009 10:52 pm

BoerGosh schreef:Met de liefde bedoel je de "dingetjes" tussen man en vrouw?

of

Liefde voor de schepping?
Liefde die men voelt voor elkaar als koppel zijnde..wat ik niet bedoel is bijv. liefde in het algemeen..als liefde van broer/zus of ouders/kinderen..
Ik bedoel echt liefde die je voelt voor elkaar als koppel..
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Re: Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van Kusum ma aug 03, 2009 11:00 pm

Ik ga die film nu kijken MiszS
Kusum
Kusum

Vrouw
Aantal berichten : 2433
Leeftijd : 50
Location : Den Haag
Points : 150
Registration date : 15-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Re: Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van Misz S ma aug 03, 2009 11:01 pm

Kusum schreef:Ik ga die film nu kijken MiszS
Ok..nice..laat me weten wat je ervan vond..Very Happy

P.S Je hoeft niet de film gekeken te hebben om te antwoorden in deze topic..Wink
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Re: Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van $H@KTI wo aug 19, 2009 8:17 pm

Ik heb deze film nog niet gezien,dus mijn reactie op je vraag hou je nog te goed Wink Ik kom hier nog wel op terrug!
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 40
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Re: Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van Misz S za nov 21, 2009 8:58 am

$H@KTI schreef:Ik heb deze film nog niet gezien,dus mijn reactie op je vraag hou je nog te goed Wink Ik kom hier nog wel op terrug!
En heb je de film ondertussen gezien?
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Re: Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van $H@KTI ma okt 31, 2011 1:51 pm

Misz S schreef:
$H@KTI schreef:Ik heb deze film nog niet gezien,dus mijn reactie op je vraag hou je nog te goed Wink Ik kom hier nog wel op terrug!
En heb je de film ondertussen gezien?

Sorry voor de laate reactie,heb de film intussen al een hele tijd geleden gezien,maar reaggeer tog nog op je stelling!
Enik ga voor stelling 1!!!Ik zal je uitleggen waarom en dat is het volgende dat jongeren tegenwoordig te snel uitspraken doen als b.v. I LOVE U,WANNABE WITH U FOREVER,FOREVER FRIENDS en andere kinderachtige uitspraken,waar ze zich niet of op korte termijn meer aan kunnen houden.Vroeger werd zoiets alleen gezegd als je serieus meende en echt voor het vuur voor die persoon kon gaan,nu is ht zo van ach laat maar branden,ik vindt wel een ander!!!
$H@KTI
$H@KTI

Man
Aantal berichten : 1034
Leeftijd : 40
Location : tussen hemel en aarde
Points : 167
Registration date : 07-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Re: Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van Misz S di jan 03, 2012 10:18 pm

$H@KTI schreef:Sorry voor de laate reactie,heb de film intussen al een hele tijd geleden gezien,maar reaggeer tog nog op je stelling!
Enik ga voor stelling 1!!!Ik zal je uitleggen waarom en dat is het volgende dat jongeren tegenwoordig te snel uitspraken doen als b.v. I LOVE U,WANNABE WITH U FOREVER,FOREVER FRIENDS en andere kinderachtige uitspraken,waar ze zich niet of op korte termijn meer aan kunnen houden.Vroeger werd zoiets alleen gezegd als je serieus meende en echt voor het vuur voor die persoon kon gaan,nu is ht zo van ach laat maar branden,ik vindt wel een ander!!!

Als eerste je hoeft je niet te verontschuldigen, de topic staat ten alle tijden open om te reageren, dus no problem.
En ten tweede ik ben het eens met de woorden die je hebt geschreven, er wordt snel geroepen dat iets forever is zonder dat er stil wordt gestaan bij wat het daadwerkelijk in houdt. Men zou zich dit eerst goed moeten beseffen en het dan pas uitspreken. Het is iets van geven en nemen en er energie in steken, liefde kan zo iets moois zijn als het maar van beide kanten komt.
Misz S
Misz S

Vrouw
Aantal berichten : 589
Leeftijd : 38
Location : Rotterdam
Points : 246
Registration date : 15-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet? Empty Re: Love Aaj Kal - Tijden van verandering in de liefde, of niet?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum